blog blog .

blog

جلوگيري از شل شدن و افتادگي پوست گردن

چطور از شل شدن و افتادگي پوست گردن جلوگيري كنيد
شل شدن عضلات ، چربي اضافه و بالا رفتن سن موجب شل شدن پوست گردن مي‌شود. اين پوست اضافه‌اي كه از زير چانه آويزان مي‌شود شما را مسن‌تر نشان داده و ظاهرتان را بر هم مي‌ريزد. خيلي اوقات عمل‌هاي جراحي بسيار پرهزينه تنها راه خلاص شدن از اين پوست شل است. بااينكه نمي‌تواند جلو روند بالا رفتن سن را بگيريد، اما راهكارهايي وجود دارد كه آن را به تعويق بيندازيد. اين راهكارها شامل رعايت كردن يك رژيم‌غذايي سالم و ورزش منظم براي كنترل وزنتان است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۲:۴۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خريد ويلچر برقي

چطور يك ويلچر برقي مناسب بخريم؟
اگر مي خواهيد يك ويلچر برقي بخريد اما در انتخاب نوع، مدل و برند آن ترديد داريد، بهتر است ابتدا اطلاعاتي در مورد انواع ويلچر به دست آوريد.
سپس با توجه به نياز، بودجه و اطلاعاتي كه به دست آورديد، گزينه ي مناسب را انتخاب كنيد. به ياد داشته باشيد كه انتخاب يك ويلچر مناسب نقش مهمي در بهبود حركت و عدم وابستگي شما به ديگران دارد. با گشتي در اينترنت و بازار متوجه تنوع ويلچرها مي شويد. در اين حالت، اگر اطلاعات كافي در مورد ويلچر نداشته باشيد، در انتخاب ويلچر مناسب سردرگم خواهيد شد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۰:۲۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ازبين بردن رسوب كتري و سماور

حتما همه ي شما دست كم يك بار با كتري رسوب گرفته مواجه شده ايد كه معمولا بر اثر ناخالص بودن آب شهري ايجاد مي شود، اين رسوب ها اگر از بين نروند سبب بد رنگ شدن چاي و نوشيدني هاي بر پايه ي آب شده مي شوند علاوه بر آن طعم نامطلوبي به آن ها مي بخشند، امروز در اين مقاله روش ها و راهكارهاي ساده اي براي از بين بردن اين رسوبات در اختيار شما قرار مي دهيم با ما همراه باشيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۸:۵۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)